info@basisschool-herzele.be

het schoolteam.

Basisschool de trampoline heeft een team van enthousiaste leerkrachten die steeds het beste in leerlingen naar boven halen.

zorg en clb.

Onze zorg voor elke leerling vertrekt vanuit zorg voor het welbevinden van elke leerling, met een vol hoofdje kan je immers niet tot leren komen. Elk kind mag er zijn zoals hij of zij is - anders zijn is dik oké! Elk de helft van de weg, is dat geen faire deal? We komen elkaar tegemoet… We vertrekken vanuit wat het kind kan en focussen ons niet op de moeilijkheden, we zetten in op doorzettingsvermogen, probleemoplossend denken, zelfinzicht en een positief zelfbeeld, Samen komen we er wel… We werken samen met iedereen die de ontwikkeling van het kind mee ondersteunt en stimuleert, want elke stem telt, vooral die van het kind zelf en de ouders. We schakelen hulp in als we vastlopen en gaan hierover op een open, eerlijke en zachte manier in dialoog met kind en ouders.

de leerlingenraad.

Onze leerlingenraad behartigt de belangen van onze leerlingen. Het is een raad voor en door leerlingen die onder meer meewerkt aan de organisatie van buitenschoolse activiteiten. ontdek de leerlingenraad.

de ouderraad.

Onze ouderraad is een groep van enthousiaste en geëngageerde ouders die het schoolteam ondersteunen en een meerwaarde wil bieden aan de school. Jaarlijks organiseren zij samen met het schoolteam tal van activiteiten waarvan de opbrengst integraal naar initiatieven ten voordele van alle kinderen van basisschool De Trampoline gaat.

scholengroep 20.

Scholengroep 20 Zuid-Oost-Vlaanderen is het schoolbestuur van de 15 GO!-scholen in een regio die zich uitstrekt van Geraardsbergen tot Zottegem, over Brakel, Herzele, Zwalm, Zandbergen en Sint-Lievens-Houtem. Onze scholengroep organiseert samen met 25 andere scholengroepen het Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap en behoort tot het GO!. De scholengroep wordt geleid door de algemeen directeur Isabelle Truyen en beheerd door de Raad van Bestuur. Onze scholengroep telt een 800-tal personeelsleden en 6200 leerlingen.​

scholengroep 20.

translate