info@basisschool-herzele.be

Ontdek ons op de Opendeurdag van Basisschool De Trampoline!

Ben je op zoek naar een bruisende en leerrijke omgeving waar kinderen volop kunnen groeien en ontwikkelen? Kom dan naar onze Opendeurdag op zaterdag 16 maart van 14u tot 18u en ontdek alles wat Basisschool De Trampoline te bieden heeft!

Tijdens deze speciale dag nodigen we jou en je gezin uit om onze school te verkennen, kennis te maken met ons enthousiaste team van leerkrachten en meer te ontdekken over ons gevarieerde en boeiende onderwijsprogramma. Bij ons staat het welzijn en de ontwikkeling van elk kind centraal, waarbij we streven naar een gebalanceerde mix van leerzame activiteiten en speelse uitdagingen.

Kom meer te weten over onze aanpak waarbij we elk kind individueel begeleiden en ondersteunen in hun leerproces. Basisschool De Trampoline staat bekend om haar warme en inclusieve sfeer, waar ieder kind zich gewaardeerd en gesteund voelt.

Mis deze kans niet om een kijkje te nemen in onze bruisende school. We staan klaar om al jullie vragen te beantwoorden en jullie rond te leiden door onze school.

• Datum: Zaterdag 16 maart
  • Tijd: 14u – 18u